Ośrodek Szkoleniowy
PROGRAMISTÓW

Przedsiębiorstwo Wdrożeniowe
Techniki Komputerowej

Nikom

Sp. z o.o.

Programowanie

w  C ++

 Programowanie


 w  Java

  Programowanie


w  PHP

  Programowanie


w .NET

  Projektowanie


 baz danych

Czas trwania kursu:

64 godziny zegarowe.

Opis kursu:

Celem kursu jest zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności w stosowaniu marketingu internetowego w e-biznesie     

Kurs przeznaczony jest dla:

osób, które posiadają umiejętność obsługi komputera oraz chcą zajmować się marketingiem internetowym

Program kursu:

A.   Własny serwis WWW – niezbędnik dla właściciela małej firmy

  • podstawowe pojęcia techniczne związane z usługą WWW,
  • technologie tworzenia stron WWW,
  • CMS – cechy, wybór, obsługa na przykładzie Joomla i WordPress
  • Usługi internetowe w prowadzeniu e-biznesu w małej firmie – portale aukcyjne, sklepy internetowe

B.   Wprowadzenie do e-marketingu – podstawy zarządzania i optymalizacji serwisu WWW

  • psychologiczne i socjologiczne podstawy użyteczności strony WWW (usability),
  • metody zarządzania projektem wdrożenia serwisu internetowego,
  • budowanie wiarygodności i zaufania,
  • podstawy zagadnień prawnych - budowanie regulaminu witryny, przechowywanie danych osobowych
  • obsługa Klienta z wyk. sieci,
  • efektywne metody promocji strony WWW,
  • podstawy SEO – pozycjonowanie, czyli widoczność strony w sieci: podstawowe metody, współpraca z usługodawcami,
  • kampanie reklamowe Google AdWords,
  • copywriting internetowy dla stron oraz portali, badania eye-tracingowe,

C.   Media społecznościowe w marketingu i reklamie

  • Facebook jak główne narzędzie marketingowca:

-    zakładanie i zarządzanie fanpagem,

-    optymalizacja profilu firmowego, działania poprawiające  algorytm „edge rank”,

-    kreowanie marki firmy (wartości treści merytorycznych, interaktywność - częstotliwość publikacji, reakcja na 

 komentarze),

-   organizowanie różnych form promocyjnych (konkursy, oferty specjalne itp.),

-    płatne reklamy na FB,

-   nie tylko treść się liczy czyli jak budować zaufanie w sieci.

  • prowadzenie bloga  - najlepszym sposobem na budowanie wizerunku eksperta: jak i gdzie założyć bloga, zasady blogowania,
  • przegląd i poznanie potencjału wykorzystania innych mediów społecznościowych:

-    Google+ a FB – różnice i podobieńśtwa – zakładanie i obsługa,

-    Twitter – szybki korespondent – kiedy warto twittować,

-    YouTube, czyli nie tylko rozrywka – mocne narzędzie marketingowe: kiedy warto, koszty i technikalia, 

 zakładanie i obsługa kanału,

-    Instagram, Foursquare i inne serwisy do ściągania ruchu i budowania przekazu marketingowego,

  • kryzys w social media – jak reagować na problemy z klientami i użytkownikami, zasady i analiza wybranych przypadków z polskiej sieci,
  • kontrola social media przez inne, dedykowane aplikacje przyspieszające prace w internecie,
  • nowe trendy w social-merketingu (grywalizacja czyli wejście w interakcję poprzez  w grę z użytkownikiem, nowe formy reklamy).

Mocne strony szkolenia:

  • duża ilość godzin zajęć (godziny zegarowe)
  • duża ilość praktycznych zajęć 
  • wykładowcy posiadają duże doświadczenie praktyczne w marketingu internetoeym oraz bardzo duże umiejętności w przekazywaniu wiedzy w sposób łatwy i zrozumiały
  • stosowany podczas szkolenia system wizualizacji, umożliwia interaktywną pracę wykładowcy z uczestnikami szkolenia 
  • misja Ośrodka Szkoleniowego „NIKOM”, którą jest nauczanie w zakresie zastosowań najnowszej techniki informatycznej, realizowana jest poprzez szkolenia prowadzone na wysokim poziomie jakości z dbałością o jak najlepsze efekty tych szkoleń 

Uczestnik kursu po jego ukończeniu:

  • pozna  formy serwisu WWW i cechy poszczególnych form serwisu w marketingu interetowym
  • pozna podstawy zarządzania i optymalizacji serwisu WWW dla e-marketingu
  • pozna jak wykorzystać media społecznościowe w marketingu i reklamie

Kurs kończy się:

  • imiennym zaświadczeniem o ukończeniu kursu na specjalnym druku zatwierdzonym przez Ministerstwo Edukacji Narodowej
  • imiennym certyfikatem wystawionym przez Ośrodek Szkoleniowy NIKOM

Zapytanie dotyczące kursu: 

  • wysłać na e-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

  • lub dzwoniąc:

tel. 32 777 1111,  kom. 728 917 333 


Nasz konsultant skontaktuje się odpowiadając na e-mail lub oddzwaniając na podany telefon. 


 ^początek strony 

 << powrót 


Masz pytanie

zadzwoń 

lub

wyślij e-mail 

Telefony:

32 777 1111 

728 917 333

E-mail

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.